logo

Login

Login
Fee
User Manual
Contact 0-5394-2410 Tel. +66-53-94-2410
Copyright © GRAD 2020
Snow
Recommendation Letter Fee
  50 baht/issue
  Shipping cost  
  1. For domestic registered mail is 50 baht/issue and 10 baht for next issue
  2. For domestic express mail is 100 baht/issue and 20 baht for next issue
  3. For international registered mail is 200 baht/issue and 30 baht for next issue
  4. For international express mail is 1,000 baht/issue and 200 baht for next issue
Study Plan Transferring Fee / ค่าธรรมเนียมเปลี่ยนแผนการศึกษา Subject Transferring Fee / ค่าธรรมเนียมการโอนกระบวนวิชา
  500 baht 1,000 baht
Transferring Degree Program Fee / ค่าธรรมเนียมการโอนระดับการศึกษา Transferring Program Fee / ค่าธรรมเนียมการย้ายสาขาวิชา
  500 baht 1,000 baht
Student Status Holding Fee / ค่ารักษาสถานภาพนักศึกษา (ลาพัก)
  5,000 baht
Qualifying Re-examination Fee / สอบวัดคุณสมบัติ (แก้ตัว)
Doctoral Degree Regular Program 2,000 baht      
International Program 3,000 baht      
Comprehensive Re-examination Fee / สอบประมวลความรู้ (แก้ตัว)
Doctoral Degree Regular Program 2,000 baht Master's Degree Regular Program 1,000 baht
International Program 3,000 baht   International Program 1,500 baht
Thesis Re-examination Fee / สอบวิทยานิพนธ์ (แก้ตัว)
Doctoral Degree   9,000 baht Master's Degree   4,500 baht
Independent Study Re-examination Fee / สอบการค้นคว้าแบบอิสระ (แก้ตัว)
Master's Degree   4,500 baht      
GRADUATE SCHOOL CHIANGMAI UNIVERSITY

ประกาศ/Announcement


      เพื่ออำนวยความสะดวกให้กับนักศึกษา บัณฑิตวิทยาลัย ขอแจ้งให้ทราบว่านักศึกษาสามารถมารับหนังสือรับรองที่บัณฑิตวิทยาลัยด้วยตัวเองได้ตั้งแต่วันที่ 1 กรกฎาคม 2564 เป็นต้นไป (สามารถส่งคำขอรับหนังสือรับรอบผ่านระบบออนไลน์เท่านั้น) โดยรับได้ที่ตะกร้าใส่เอกสารหน้าอาคาร ตามกำหนดเวลาที่แจ้งไว้ในระบบ หรือหากประสบปัญหาสามารถติดต่อได้ที่เบอร์ 0-5394-2410


      TO HELP STUDENTS, Please be advised that beginning July 1, 2021, students will be able to obtain a certificate from the Graduate School (by submitting a request through online requeste recomendation letter system only) at the document basket in front of the building according to the system's set time. In case of any problem, please contact to 0-5394-2410 for more information.